Ausgewählte Kunden

Angebot gültig bis 10.12.2019

Die Angebote richten sich an kommerzielle und industrielle Kunden.
Alle Preisangaben sind netto.

Komplette Preisliste.

Suchen Sie die richtige Edition? Besuchen Sie unsere Vergleichstabelle

Updaten Sie auf Version 4

Sisulizer Version 4 ist ein kostenpflichtiges Update für alle Sisulizer Kunden.

Update auf Sisulizer 4

Verwenden Sie noch Sisulizer 3.x, Sisulizer 2008/2010 oder Sisulizer 1.x?

Aktualisieren Sie jetzt auf Version 4 und nutzen Sie alle Neuigkeiten in Version 4.

Softwarelokalisierungs-News

Version 4 Build 374 veröffentlicht

30.11.2018

Der neue Build kommt mit vielen neuen Features. [mehr]

Tutorials

5.3.2019

Tutorials erneuert [...]

.NET Support erweitert

14.6.2018

Neu im März 2018: [...]

Sisulizer 4 Build 366

1.3.2017

Build 366 - bereit für Visual Studio 2017 [...]

10 Jahre Sisulizer

5.8.2016

Jetzt feiern und sparen [...]

Unsere Anwender verwenden Sisulizer...

um internationalen Kunden Software in ihrer Sprache anzubieten

um Inhouse-Softwarelösungen zu übersetzen

um mehrsprachige Anwendungen für Firmenkunden zu erstellen

als Lokalisierungs-Dienstleister, um Kundensoftware zu übersetzen

um Software für Behörden zu lokalisieren

um Schulungssoftware an Universitäten zu übersetzen

um Benutzeroberflächen elektronischer Geräte zu lokalisieren

um Software im Medizinbereich zu übersetzen

um Software für Bergbauunternehmen zu lokalisieren

um mehrsprachige Steuerungssoftware im Maschinenbau zu erstellen

 

Platform Files

Some compilers can compile the same project for two or more platforms. Platforms are for different CPU or for different operating system. For example Visual C++ can compile projects for 32-bit and 64-bit Windows. Delphi can compile VCL applications for 32-bit and 64-bit Windows. Delphi can compile FireMonkey application even more platform such as OSX and iOS. The common things for platform files are they each platform file for same project contains the same resource items. Only the code part of the platform files differ. When dealing with multiple platform files one choice would be to add each platform file into Sisulizer project. However this approach is not good because it causes every resource and strings to appear multiple times. By adding only one file into the project and then configuring that file to have one or more platform files is a much better solution. First is brings each item only once to the project and secondly the same settings are used for each platform files.

Create a Sisulizer project that contains a WIN32 EXE. Once the project is created add the additional files as platform files. Right click the EXE file in the project three and choose Properties. Then choose Platform files sheet and click Add button to add files. Add the 64-bit output file of the same project. If you have more than two output targets then add each platform file.

Now you have added two platforms files, 64-bit Windows file and 32-bit Mac file. The main file of the source is specified in the File sheet and it is 32-bit Windows file. All three files contains the same sources and are localized in the same way.

The following table contains the development tools supported by Sisulizer that can create multiple target files:

Development tool Description
Visual C++ 32-bit and 64-bit Windows.
Visual Studio using .NET Several .NET assembly formats: 32-bit, 64-bit, platform independent.
Delphi XE2 and C++Builder XE2 or later using VCL 32-bit and 64-bit Windows.
Delphi XE2 and C++Builder XE2 or later using FireMonkey 32-bit and 64-bit Windows, 32-bit OSX and iOS.